Wednesday, December 24, 2025

Miks on Kindlustusesti Autoabi teenus hea?

  • Autoabi klienditeenindus aitab, kui oled jäänud sõidukiga teele või autol on tehniline rike ja edasi sõita ei saa.
  • Autoabi teenus töötab 24/7 helistades klienditeeninduse numbril: +372 686 5040.
  • Abi saab ka reisijate transportimiseks või sõiduki pukseerimisel.
  • Autoabi teenus kehtib kogu Euroopas.

Tutvu lähemalt Kindlustusesti Autoabi teenustega: www.kindlustusest.ee/autoabi.

Millistel juhtudel vajatakse kõige enam autoabi?

Kõige enam on Kindlustusesti kliendid vajanud puksiiriabi. Näiteks kui jääte teel olles hätta sõiduki mootoririkke tõttu. Klientide abistamisel on esinenud tehnilisi rikkeid roolisüsteemis,  generaatoris või auto vedrustuses. Spetsiifilise tehnilise teadmiseta ei oska paraku autojuht leida üles viga või veel vähem seda likvideerida.

Autoabi teenusega saab sündmuskohal abi ka elektrooniliste rikete korral. Näiteks sai Kindlustusesti klient lahenduse auto toitesüsteemis tekkinud rikke kõrvaldamiseks.

Autoabi saabub suuremates linnades 20 minutiga. Kui jääte linnast väljaspool sõidukiga teele, tuleb abi lähimast linnast. Pikemate vahemaade puhul soovitame autos hoida mobiililaadijat, et ootamatute rikete korral saaksite koheselt helistada hädaabitelefonile.

Talvisel ajal on sagedasemad murekohad teelt väljasõitmised, kas avarii või õnnetusjuhtumi tõttu. Mitmed väljakutsed on seotud sõiduki rehvi purunemisega. Siinkohal saab Autoabi aidata rehvi vahetamisega või sõiduki transportimisega lähimasse töökotta.

Kas reisijad transporditakse lõppsihtkohta?

Reisijate transport toimub ühte samas riigis asuvasse sihtkohta. Selleks võib olla kõige lähemal asuv linn, kus on võimalik edasi liikuda ühistranspordiga.

Näiteks kui auto läks katki Haapsalus, siis viiakse sõiduk remonditöökotta Haapsallu. Kui kõik reisijad soovivad saada transporti Tartusse, siis neile seda võimaldatakse. Pikkade vahemaade puhul tähendab see enamasti ühistransporti (buss, rong) ja lühemate vahemaade korral taksot.

Transpordi peamiseks eesmärgiks on inimesi mitte jätta sündmuskohale ja transportida nad vastavalt nende soovile kas töökotta, kuhu viiakse sõiduk või ühte soovitud sihtkohta. Otsuse peab klient tegema sündmuskohal. Samuti ei transpordita reisijaid töökojast edasi või osa seltskonnast ühte ja osa seltskonnast teise sihtkohta.

Vaata lisainfot: www.kindlustusest.ee/autoabi

VIIMASED UUDISED

Tähelepanu, Toyota Land Cruiseri ja Lexus RX omanikud- kõrgenenud vargusrisk!

Viimastel nädalatel on Eestis oluliselt sagenenud luksusmaasturite vargused, mis pannakse toime öösiti. Septembris pidas politsei ...

Uus koostööpartner LHV!

Meil on hea meel teada anda, et meie kindlustuse e-poest  www.kindlustusest.ee on nüüd võimalik leida ...

Oluline info, mida on Sul vaja teada liikluskindlustusest seoses Brexitiga

ALATES 1. JAANUARIST 2021 KEHTIVAD JÄRGMISED JUHISED:     Eesti sõidukiga Ühendkuningriiki reisides tuleb Sul ...

Mis saab peale sõiduki müümist liikluskindlustuse lepingust?

Kui olete sõiduki müünud, siis tasuks veenduda mõne aja jooksul, kas uus omanik on sõiduki ...

Kas tervisetõend kindlasti kehtib? Ära kaota juhtimisõigust!

  Tõenäoliselt oled kuulnud, et mootorsõidukijuhi tervisetõendi kehtivuse jälgimine on oluline, kuna aegunud tõendi puhul ...

Tööandja ravikindlustus – kiire ligipääs arstiabile

Eelmisest aastast alates saavad tööandjad sõlmida töötajatele vabatahtliku ravikindlustust kuni 400 € ulatuses maksuvabalt. Seda võimalust on ...

6 asja liiklusohutuse tagamiseks

Suvi oma pikkade päevade ja valgete öödega on selleks aastaks läbi. Saabunud sügis toob kaasa ...

Miks on Kindlustusesti Autoabi teenus hea?

Autoabi klienditeenindus aitab, kui oled jäänud sõidukiga teele või autol on tehniline rike ja edasi sõita ei ...

Kas õnnetusjuhtumi- või elukindlustus?

Sageli ei oska kliendid pöörata tähelepanu, et elukindlustus ja õnnetusjuhtumikindlustus on erinevad kindlustusliigid. Mille poolest need ...